Dette nettstedet bruker informasjonskapsler slik at vi kan gi deg en best mulig brukeropplevelse. Informasjon om hver informasjonskapsel lagres i nettleseren din og utfører blant annet funksjoner som å gjenkjenne deg når du kommer tilbake til nettstedet vårt..
Salgsbetingelser
Din bestilling er bindende når den er registrert hos oss og vi har sendt deg en ordrebekreftelse.
Sjekk at ordrebekreftelsen stemmer med din bestilling, om ikke ta kontakt med oss på post@kokkensmat.no
Partene
• Firmanavn : Kokkens mat AS
• Kontaktadresse : Bårnakkv. 1A, 9406 Harstad
• Epost : post@kokkensmat.no
• Telefonnummer : +47 77 06 44 48
• Organisasjonsnummer : 970999272
• Kjøper er den person som foretar bestillingen.
Bestillingsfrister
• Bestillinger må komme 24 timer for privat og firma kunder.
• Ved større ordrer over kr 2000,- 48 timer.
Avbestilling
• Privatkunde bestillinger over kr 200,- kan avbestilles frem til de er bekreftet hos Kokkens mat AS
• For andre privatkunde bestillinger kontakt post@kokkensmat.no
• For bedriftskunde bestillinger gjelder egne regler.
Ordrebekreftelse
Ved bestilling i vår nettbutikk vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på mail.
Priser
Alle priser til private i nettbutikken er inkludert merverdiavgift. Merverdiavgift følger gjeldende satser.
Betaling
Kunder betaler med vipps i nettbutikken.
Leveringsbetingelser
Varer som bestilles i nettbutikken kan hentes hos Kokkens mat AS i Bårnakkv. 1A, 9406 Harstad.
Levering lokalt er kun til bedrift og private kan gjøre forespørsel på det. Pass på at du har riktig telefonnummer så vi får kontakt med deg ved levering.
Reklamasjon / klage på produktene
Hvis du oppdager feil eller mangel på bestillingen, ta kontakt med Kokkens mat som du har fått levering fra så løser vi det med en gang. For andre henvendelser kontakt oss på post@kokkensmat.no
Forbehold
Det kan forekomme skrivefeil i app og på nettsiden. Oppdager du dette så gi beskjed så belønner vi deg som takk.
Bilder brukt på Kokkens mat AS sine sider er Kokkens mat AS eiendom og må ikke benyttes uten samtykke. Om vi bruker illustrasjonsfoto informerer vi om dette. Det kan forekomme avvik fra foto på nettside og faktiske varer.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.